رد شدن به محتوای اصلی
جستجو
جستجوی این وبلاگ
دخترِ مریخ
dokhtar.merikhi(at)gmail.com
همرسانی
دریافت پیوند
فیسبوک
X
Pinterest
ایمیل
سایر برنامهها
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۸۹
پرواز
دیشب خواب دیدم دارم پرواز میکنم، حس خوبی بود، اولش میترسیدم که بپرم، یه چتر پاراگلیدر داشتم، محکم گرفتمش، ترسیدم بند هاش دستم رو ببر
ه
. آخر پریدم، خیلی حس خوبی داشت.
نظرات
پستهای پرطرفدار
خرداد ۱۴, ۱۳۹۸
پیران چرب و چیل
آبان ۱۱, ۱۳۹۷
رنگهای بدنم
نظرات
ارسال یک نظر